srijeda, 21. rujna 2016.

I dok su se moji odnosi s mužem hladili, Marko je osvajao sve više prostora u mom telu. Bez pitanja, uzeo mi je nevinost i u guzi, veoma se trudeći da primim lako njegovu kurčinu. Nakon prvog, sledili su i sledeći odnosi u kojima me imao u svim rupicama.



M I L O Š

I dok su se moji odnosi s mužem hladili, Marko je osvajao sve više prostora u mom telu. Bez pitanja, uzeo mi je nevinost i u guzi, veoma se trudeći da primim lako njegovu kurčinu. Nakon prvog, sledili su i sledeći odnosi u kojima me imao u svim rupicama.

Bezvoljna, razmišljala sam o samoubistvu, kad se neka vrsta spasa pojavila neočekivano.

Jednog dana, najmlađi brat, Miloš, i ja smo bili sami kod kuće. Bilo je kasno popodne. Provodili smo lepo vreme pričajući. Imao je sedamnaest godina i bio je najlepši od braće. Pravila sam koktele i, jedan po jedan, mali smo se napili.

Piljio je u moje grudi i ja sam ga, polupijana, pozvala da me pipne. Zacrveneo se do korena kose. Privukla sam mu ruku, smaknula brus i naslonila je. Dlan mu je bio vreo.

Poljubili smo se i ja sam ga bukvalno odvukla u sobu. Svukla sam ga, sve vreme ga ljubeći, položila na krevet i uzela u usta. Imao je fenomenalan, sladak kurac, najlepši od sve braće. Sad sam im pušila svima, mogla sam da uporedim.

Kad je počeo da svršava, trgnuo se, pokušavajući da mi ga izvuče iz usta, ali nisam dozvolila. Progutala sam toplu i ukusnu tečnost, pa nastavila da ga sisam.

Oboje rastrežnjeni, zbunjeno smo se gledali, pa je on postiđeno ustao, obukao se i otišao. Čim je izašao, strgla sam odeću sa sebe i zabila ruke među noge. Misleći o njegovom divnom kurcu, doživela sam jedan od najlepših orgazama u životu.

Zaspala sam zadovoljna, sanjajući ga. Usred noći me je probudila Markova erekcija. Bio mi je iza leđa, podizao mi nogu i ulazio. U moj san o Milošu...


*

Nagnuo se prema meni i tiho mi šapnuo u uvo da skinem gaćice i dam mu ih. Sedeli smo za stolom, na nedeljnom ručkom, svi ukućani. Muž me je pogledao blesavo, jer sam se zacrvenela.

Pravila sam se da nisam razumela, ali kad mi je spustio ruku na preponu i divljački me stisnuo, shvatila sam da je ozbiljan. Ustala sam, otišla do kupatila i svukla gaćice. Bila sam vlažna, spemna za kurac. U trpezariji su me čekala tri. Verovatno su bar Marko i Miloš sanjali o mojoj maloj. Kad bih mogla, sigurno i izabrala Milošev.

Vratila sam se i nezgrapno tutnula gaćice Marku u krilo. Ponovo je spustio ruku na moju preponu, ovaj put nežno. Pomilovao me je, pokušao da je provuče sve do međunožja, ali nisam ga pustila.

Povukao je ruku i pogledao me značajno. Nisam shvatila šta smera.

Kad smo bili kod glavnog jela, naglo je ustao i izašao, pravdajući se da je zaboravio da obavi važan telefonski poziv. Izašla sam i ja, promrsivši nešto kroz zube.
Već na hodniku me je zgrabio i zavukao ruku pod suknju. Uvukao me je u njegovu sobu, pritisnuo iz zid, zadigao suknju i nabio se. Oboje je palilo što su tu i ostali ukućani. Guzio me je brzo i duboko. Svršili smo začas.

Kad ga je izvukao, pustila sam da mi suknja padne preko butina i dohvatila kvaku.

- A, da ga malo poližeš?

Spustila sam se na kolena, uzela ga u usta, očistila i vratila se za sto.

Neznatno iza mene stigao je i on. Zadovoljena, mirno sam nastavila s obedom.

Kad smo završili, Marko je pozvao mog muža da mu nešto pomogne i njih dvojica su otišli od kuće. Markova žena i ja smo raspremale po kuhinji, ja još uvek puna sperme i bez gaćica.

Primetila sam da Miloš ulazi u kupatilo i neočekivana želja je buknula. Ostavila sam nju da sama dovrši i gotovo utrčala u kupatilo.

- Ali, šta..., iznenađeno je rekao Miloš.

Stajao je nad WC šoljom sa kurcem u rukama. Zadigla sam prednji deo suknje i obnažila se. Srce mi je tuklo kao ludo.

- Vidi. Daj, smiri me, rekla sam i on se poslušno spustio na kolena i zario glavu među moje noge.

Ne znam da li je shvatio da liže i Markovu spermu, ali orgazam koji me je pogodio je bio jedan od najintenzivnijih. Blago sam ga odgurnula, naguzila se preko mašine za pranje veša, zadigla suknju preko kukova.

- Daj mi ga, naguzi me.

Kad je prodro u mene, mogla sam da poletim. Kako mi je bio sladak, kako sam volela taj kurac. Pulsirao je u meni dok se zabijao, pokušavajući da prodre do mog srca.

Kad je svršio, okrenula sam se i uzela ga u usta. Znala sam da će se ponovo podići. Mesila sam mu jaja i sisala ga, a on je tiho stenjao.

- Sad me uzmi u drugu rupicu, šapnula sam mu, gricnula ga za ušnu resicu i ponovo se naguzila preko mašine.

Dok mi je smeštao glavić među guzove, razmicao ih i polako se probijao u mene, odjednom mi je sinulo da bih mogla u istom danu imati sva tri brata, ako te noći pojebem i muža. Misao o tome me je preplavila i toliko napalila da sam počela da se tresem kao u groznici, a zatim me je preplavio silovit orgazam, koji je počinjao sa Miloševog glavića, već duboko u meni, i širio se kroz celo telo.

Ne znam da li mi je smesio čitav kurac, ali žmarci i zvezdice ispred očiju učinili su da krenem da propadam i to se ubrzavalo. Sve intenzivniji orgazam koji je trajao beskrajno, bacao me je po nekom prostoru za koji nisam znala da postoji. Epicentar uživanja, na glaviću koji nisam mogla da lociram tačno u svom telu, u talasima se širio i prenosio. Onda je vrisnula i neka muzika...

Gotovo teturajući se, otišla sam u sobu. Iako smlavljena, ostala sam dovoljno pribrana da ne zaboravim na mogućnost da pojebem sva tri brata istog dana. Svlačila sam se i razmišljala kako da dočekam muža. Sinulo mi je.

Uzela sam najveći jastuk, položila ga po sredini kreveta i gola potrbuške legla preko njega. Izdignute karlice i dupeta, zaspala sam istog trenutka.

Ima nade za njega, pomislila sam kad me je probudila njegova erekcija kojom je petljao oko mog dupeta. Pravila sam se da i dalje spavam, trebalo mu je neko vreme da ponovo probudi želju u meni. Treći kurac istog dana, mislila sam samo na to. To me je palilo.

Posle ne baš vrhunske predstave, svršili smo zajedno. Smestila sam mu dupe u krilo, uzeo me je rukom za sise i tako smo zaspali.
Celu noć sam sanjala kako se smenjuju na meni. Čini mi se da sam svršila od tih vlažnih snova...

*

Sad sam morala da izbegavam i mlađeg brata, iako sam silno želela da budem s njim. Žudela sam za njegovim prisustvom. Sanjala njegovu muškost i nežnu kožu koju sam ljubila samo jednom.

Bila sam luda. Potpuno sam poludela.

U međuvremenu sam smislila strategiju da odagnam Markove mirise tokom viknenda, koji me je sad jebao svaki put, tako što sam naskakala na muža. Naš jedini seks bio je onaj nakon što bi Marko uzeo.

U naručju obojice, maštala sam samo o Milošu. Nasađivala sam se na njih, sanjajući da sam na njemu. Primala ih, pušila im, s njegovim telom pred očima. Luda, potpuno luda.

Jednog ponedeljka, nakon što me je Marko dobro izjebao, ne štedeći ni dupe, i nekoliko orgazama, polugola sam krenula ka kupatilu. Naišao je Miloš, pa se postiđeno vratio u svoju sobu.

Ne premišljajući mnogo, ušla sam kod njega, bukvalno se bacila na njegovo telo i zgrabila ga u usta. Svršio je začas, ali sam nastavila da ga sisam dok ponovo nije porastao u mojim ustima.

Položila sam ga na leđa, sela na njega i prvi put uvela među noge.

Ispunio me je blaženi osećaj divote. Mešala sam na njegovom stomaku i svršila s njim, u beskrajnom, slamajućem orgazmu.

Pozvala sam ga da se zajedno istuširamo, pa smo izašli iz kuće. Povezla sam ga prema periferiji. Dok sam vozila, milovao mi je prepone. Pozvala sam ga da mi legne u krilo.

Nespretno je pokušavao da jezikom dopre do moje male, vlažne i željne njegovog dodira. Mogla sam da svršim i samo od toga.

Skrenula sam neki zemljani put i pojebao me je ponovo. Ili sam ja jebala njega?

Kad smo se vratili, nekako sam znala da će Marko predosetiti da se nešto dešava. Njegov životinjski instinkt mu je govorio da se nešto dešava i zaista se pojavio oko ponoći, zakrvavljanih očiju.

Pozvao me je da se svučem i namestim na sve četiri.

- Jebaću te u dupe, muklo je najavio, prvi put upotrebljavajući takav rečnik.

Ne vodeći računa o meni, jahao me je, duboko se nabijajući i glasno uzdišući pri svakom obodu. Tad sam shvatila da njegova žena zna! Verovatno su sada njena vrata bila otvorena i jadna žena je mogla da čuje kako me guzi, pljeska po dupetu i konačno svršava u mene.

Kad je izlazio, onim istim čudnim glasom je izjavio da će me odsad jebati svaki dan i zatražio da uvek budem spremna.
Nije sačekao odgovor.

*

Narednih dana, čekala sam da Marko nestane iz kuće, hvatala Miloša i vodila ga na onaj puteljak, gde smo se milovali, ljubili i jebali. Bio je neiskusan, nije mogao da kontroliše svoj libido, pa je svršavao brzo. Ali mu se brzo ponovo i dizao.

Svršavao je po nekoliko puta, baš kao i ja. Posle svakog orgazma bih ga čistila jezikom, podizala, pa ponovo primala u sebe. Vraćali smo se kući iscrpljeni i srećni, držaći ruke jedno drugom na preponama.

Marko je dolazio svakog dana, postavljao me četvoronoške i jebao u dupe, ne vodeći ni najmanje računa o meni. Uspevala sam da svršim, misleći na Miloša.
Problem su mi bili vikendi, kada nisam uspevala da uhvatim Miloša nasamo. Razmenjivali smo nežne poglede, ponekad se dodirnuli ili poljubili na brzinu, ali ne više od toga.

Delila su me tri brata, bila sam prepuna njihovih kurčeva, luda od seksa, milovanja, orgazama i sperme koju sam primala u sebe i gutala. Neočekivano, sve sam primala mirno, kao zadatu, nepromenljivu stvar.

Tri kurca, tri potpuno različite osobe i ja, živeli smo život prepun tajni, skrivanja i napetosti.


D V O J I C A

Sedeli smo u dnevnoj sobi, Marko, njegova žena, Miloš i ja. U opuštenoj atmosferi, pričali smo o prošlim danima, bivšim ljubavima, o tome koliko smo srećni sadašnjim životima... Najviše je govorio Marko, naravno, dok je njegova žena uglavnom ćutala.

I prinosila piće. Svi smo bili malo nacvrcani i sve veseliji.

- Bila sam danas u šopingu, kupila sam divnu letnju haljinu, rekla sam, pokušavajući nekako da zaustavim Markove priče o starim ljubavima, kojima je zaista davio.
- Daj da vidimo, zatražila je žena.

Muškarci se nisu bunili, pa sam je donela i pustila niz telo. Bila je to bela, čipkana haljina za plažu, potpuno providna, ispod koje sam nameravala da nosim samo kupaći kostim.

- Ajde, pokaži kako ti stoji, zatražio je Marko, verovatno oduševljen njenom providnošću.
- Ma, daj, ne mogu sad. To se nosi na plaži, preko dana.

Ubedio me je sa malo reči i značajnim, mrkim pogledom. Ostalih dvoje se nisu bunili i otišla sam u sobu da je obučem. Svukla sam se u veš i navukla je, pa se pogledala u ogledalo. Bele, pamučne gaćice i brus su se videli kao da preko njih nemam ništa. Dvoumila sam se, ali je verovatno piće učinilo da ipak prelomim.

Svukla sam se gola, navukla čiste crne tangice i preko njih haljinu. Tesna, pripijala mi se uz telo. Bradavice su štrčale, bila sam zadovoljna sopstvenim izgledom.
Ipak sam se neodlučno uputila prema dnevnoj sobi. Kad sam ušla, muškarcima su pale vilice, a žena me je pogledala toliko zapanjeno, da sam pomislila da će pasti u nesvest.

Bez reči sam se prošetala pored njih, okrenula oko sebe, kao na modnoj pisti, izložila čitavo telo njihovim pogledima, pa se lagano uputila nazad, u sobu.

Tiho sam zatvorila vrata iza sebe i tek što sam pokušala da svučem haljinu preko glave, vrata su se otvorila.

- Ne skidaj je, muklo je rekao Marko. Dobro ti stoji. Napalila si me do ludila.

Već se svlačio. Kurac mu je iskočio, velik i čvrst. Prišao mi je, zadigao haljinu i smakao tračicu tangi.

Oslonila sam se rukama na krevet i primila ga u sebe. Zavukao mi je ruke pod haljinu, mesio sise i nabijao se, tiho stenjući.

Nisam ni pomislila na one ljude u dnevnoj sobi, koji su nas mogli čuti i koji su, naravno, znali šta mi radi. Jebao me je divlje, želeći da svrši što pre.

Svršili smo zajedno. Izvukao ga je naglo, brzo sam se okrenula i polizala ga, čuvajući haljinu da se ne isprlja.

- Ostani u tome, rekao je i izašao, zakopčavajući pantalone.

Sedela sam nekoliko trenutaka na ivici kreveta, i dalje pijana, sada i smrvljena orgazmom, razmišljajući šta da radim. Ustvari, nisam čak ni razmišljala. Bila sam prazna i želela novu čašu vina.

I još seksa.

Ustala sam, svukla gaćice ispod haljine, obrisala se njima i uputila se u dnevnu sobu potpuno gola. Moja depilirana pica je prosto ispadala kroz haljinu. Svrbelo me je, želela sam još.

Ne obazirući se na njihove poglede, sela sam pored Marka i zamolila za čašu vina. Žena je poslušno dosula, ne gledajući me.

Nastavili smo s pričom, kao da se ništa nije desilo. U jednom trenutku, Marko je naredio da svi pođemo na spavanje. Složno smo ustali. On se našao iza mene, uhvatio me za dupe i šapnuo:

- Doći ću malo kasnije, samo da sredim ovu...

Nije mi se sviđalo da ga čekam, želela sam seks, seks, samo sam na kurac mislila. Imala sam malo drugačije planove.

Čim su Marko i žena otišli u svoju sobu, ušla sam kod Miloša. Sedeo je na ivici kreveta, gledao me zadivljenim pogledom. Mogla sam da uočim njegovu snažnu erekciju.

- Sviđa ti se moja haljina?
- Da. Divno ti stoji...
- Ustvari, ti bi više voleo da je svučem, zar ne?
- Ne, ne...

Kleknula sam pored njega, otkopčala mu pantalone i uzela ga u usta.

Dok sam ga sisala, opasno je pulsirao, mogao je da svrši svakog časa.

- Jebao me je, shvatio si, zar ne?

To ga je preseklo. Erekcija mu je gotovo pala.

Gledala sam ga pravo u oči.

- Da, shvatio sam.
- I opet će, čim pojebe onu njenu. Nemamo mnogo vremena. Sad želim tebe.

Svukao se, zadigla sam haljinu do pojasa, stojeći pored njega i privukla mu glavu na pubis. Navalio je jezikom na klitoris. Svršila sam, drhteći čitavim telom.

- Želim te u sebi, požuri, zatražila sam i svalila se na krevet.

Popeo se na mene, poduhvatio za guzove i zabio se. Ni meni, ni njemu nije trebalo dugo. Punio me je i punio.

Kad se malo primirimo, ugrizla sam ga za vrat.

- Moram sad da idem. Kad pojebem Marka, dođi ponovo. Jebaćeš me koliko želiš. Do jutra.

Ne spuštajući haljinu, uputila sam se u svoju sobu...

Nema komentara:

Objavi komentar