srijeda, 21. rujna 2016.

NEVJEROVATAN PRIZOR DOČEKAO ME KAD SAM STIGAO KUĆI



Moja draga ženica je baš znala uživati sa svojim ljubavnikom. Lik nije bio kao apolon niti je imao ogroman kurac. Kurac mu je bio oko 18 cm kao i moj ali osjetno deblji sto je njoj najviše odgovaralo. I on je znao kako stvarno zadovoljiti ženu. U svakom segmentu. Poslije svakog seksa s njim je bila sretna i ispunjena. jednom sam se trebao vratiti kući sa terena.. bio sam je željan i dogovorili smo se da me ona dočeka u seksi rublju obučena kao kurvica. Sami smo ovaj vikend u kući i da se malo zabavimo. Trebalo je da dodje po mene na vlak, međutim 10 minuta prije no što je vlak stigao poslala mi je poruku da mi je auto na kolodvoru i da me ona čeka kuci.. pomislio sam super.. Biće spremna da me primi odmah. . Uzeo sam auto i došao pred kuću. Otkljucao sam vrata,ušao u hodnik i krenuo u dnevni boravak koji je ujedno bio spojen sa kuhinjom.. otvorio sam vrata i tamo me dočekao nevjerojatno lijep i uzbudjujuci prizor. ..moja draga je bila naslonjena na veliki kuhinjski naguzena u crvenim samostojećim čarapama i crvenom korzetu dok ju je njen ljubavnik odozada obradjivao jezikom. Ostao sam iznenađen jer sam je htio jebati ja..ali taj me prizor jako uzbudio.. a moja je draga uzdisala i samo je u jednom trenutku rekla oprosti dragi ali on je došao prvi. Prišao sam joj i poljubio je tako dok ju je on obradjivao. .prstima joj je ispunjavao picku dok je jezikom prolazio po guzi I rupici.. uzivala je u tome sve više i stenjala.. nisam je mogao prepoznati. .kao da to nije moja žena. .
sve mu je više izbacila guzu i svrsavala kao luda.. onda se on naglo ustao jer nije moga izdržati više. .kurac mu je bio tvrd i sa lakoćom je u ušao u njenu vlažnu picku. .jebao ju je žestoko a ona je uzdisala i molila ga da je jebe..da je nabija jače. . Poludila je .. držala se za stol objema rukama dok ju je žestoko Guzio. .sa prstom joj je masirao drugu rupicu na što je još više poludila. . Bilo je kao u filmu. .iz picke su joj niz noge curili sokovi od svrsavanja. Nikada je takvu nisam vidio. .uopće nije obraćala pažnju na mene dok sam Drkao kurac oduševljen prizorom kako ju on nabija... u jednom trenutku rekla mu je da stane jer ne može više stajati na nogama od svrsavanja. Okrenuo ju je i polegao na stol.. digao joj je noge i opet žestoko ušao u nju.. prvo ga je molila da stane jer ne može više ali nakon što je on ubrzao ritam opet je počela uzdisati i opet ga molila da ju jebe.... Nabijao ju je sve jače. . Vidio sam da je pri kraju i očekivao sam kako će sad izvući kurac iz nje i žaliti je spermom. .ali on se samo još jače nabio u nju i počeo žestoko svrsavati a u ona s njim. Oboje su svrsavali kao ludi dok ju je punio sjemenom. .kad je napokon završio sa grcenjem pridigao ju je k sebi i poljubili su se.. Ljubili su se tako par minuta spojeni. .. ja sam šokirani i oduševljen istovremeno s tim prizorom svršio jako... kad je napokon izašao iz nje i otišao u kupatilo pozvala me k sebi.. poljubili smo se jako i onda me uzela za glavu i spustila me do svoje picke. .rekla je lizi dragi njegovo sjeme iz mene jer sad me nećeš jebati..ne mogu više. . Spremno sam joj Lizao picku i svu spermu koja je izlazila iz nje. . Godilo joj je ali nije ni približno uživala više kao sa njim.. podigla me i rekla dobro došao kući dragi..htjela sam te dočekati sama ali on je nazvao i... nisam ga mogla odbiti... bio sam šokiran jer je opet dozvolila da ju puni sjemenom ali rekla mi je da ne brinem jer je počela uzimati pilule... i onda mi je rekla da ju je svaki dan dok me nije bilo jebao i punio spermom..kod njega,u autu i u našem krevetu. Na to mi se kurac opet ukrutio ali mi nije dala da je jebem nego mi ga je izdrkala sebi po sisama.. on je ostao na večeri i naravno do jutra..
ali ona ga nije mogla više primiti. .ali mu je zato još jednom popušila do kraja. Zaspala je iscrpljena između nas dvojice. . Bila je prekrasna. .. moja kurvica

Nema komentara:

Objavi komentar