srijeda, 21. rujna 2016.

Zgodna je do jaja, ima sise za peticu i dupe na koje otkida svaki normalan muškarac. A, ja,



Sedeo sam u dnevnoj sobi i gledao neki bezvezni film. Kao uvek kad sam sam u stanu, držao sam ruku u gaćama i lagano drkao. Iako se nije skroz podigao, mogao sam da svršim lako. Svršiću kad pođem u školu. A to je za dva sata.

Tad neko zazvoni. Ustao sam i pogledao kroz špijuna. Keva onog kretena koji ide sa mnom u razred. Super riba, matora koka, ali dobra.

Otvorio sam.

Tražila je kevu, ali pošto sam bio sam, zamoli me da pogledam imamo li neko glupo ulje od grožđanih semenki. Nisam znao ni da postoji tako nešto. Uopšte nisam primetio da mi je ruka ostala u gaćama, sve dok nisam ušao u kuhinju.

Hteo sam da propadnem u zemlju. Kakav konj! Jebote, dobra je, kresnuo bih je ko ništa, ali nju karaju moćni matorani. Zgodna je do jaja, ima sise za peticu i dupe na koje otkida svaki normalan muškarac. A, ja, imbecil, držim ruku u gaćama!

Nije bilo prokletog ulja. To sam joj i rekao. Zahvalila je i otišla.

Čim je izašla, zgrabio sam glavić koji je sad virio iz gaćica. Kako i ne bi. Bila je u skoro providnoj bluzi i videle su joj se sise. Jebote, kako bih je zagrizao.

Drkao sam misleći na njene sise, kad se vrata otvoriše. Koji kreten, nisam zaključao!

Skočio sam, ali bila je opet ona. U pičku materinu, nisam stigao da izdrkam, kurac mi je napunio pantalone. Bilo me je blam od nje.

Rekla je da bi možda mogla sama da pogleda u kuhinji, mnogo joj je važno to glupo ulje.

Pustio sam da prođe pored mene. Videla je, siguran sam da je videla kakav sam kreten, da mi je kurac odlepio i ne mogu da ga kontrolišem. Kakav sam klinac, jebote!

Seo sam u dnevnu sobu, ali me pozva da joj pomognem. Još i to. Razbijala su me jaja, punila se spermom kao iz slavine, a ona kenja s tim uljem.

Ušao sam i stao pored nje. Nešto je kenjala, ali ja sam samo gledao njene sise. Otvarala je one kretenske ormariće. Svaki put bi se nagnula i naguzila, skoro ispred moje kare. Jebote, kako je dobra! Pizda, pali me. Teško klinca paliti, mislio sam.

Okrenula se i skoro mi ugurala glavu među sise! Ma, sigurno je namerno, ali to mi je ortakova keva. Starija od mene bar sto godina. Pomerio sam se, ali me je proganjala, skoro izgurala iz kuhinje.

Stali smo nasred hodnika. Još uvek je palamudila o onom ulju koje nije našla, a ja sam sav bio u jajima koja su zahtevala hitnu akciju.

Onda je ućutala. Jebote, usrao sam se. Spustila je ruke na bokove i nagnula se prema meni. Rekla je nešto kao – a, ha, nisi baš dobar, ili već takvo neko sranje. Verovatno sam pocrveneo kao kreten jer je kurac mogao da mi se vidi iz susedne zgrade. I da je nastavila da priča, svršio bih u gaće.

Onda je krenula prema meni. Sa dva prsta me je dodirnula u erekciju, uzviknula nešto kao – a, šta je ovo. Uzmicao sam prema dnevnoj sobi, unatraške, kao poslednja pička. Ali, bila je takva riba da ste morali da se sklanjate ispred nje. Još ortakova keva. Dobro, nismo ortaci, ali ipak mu je keva.

Skoro da me je gurala sisama. Pao sam na krevet. Nasmejala se i ponovo su mi obrazi planuli. Jebote, kad bi ovo neko video, jebali bi mi kevu od zajebancije.

A onda je sve počelo. Sela je pored mene i pitala da li mi se sviđa. Jebote, kome se ne bi sviđala. Nisam ništa rekao, ali ona je pričala i za mene. Vidim, sviđam ti se, rekla je i skenjala me onim njenim smehom, onim koji ti jebe kevu zauvek.

Naravno da je znala da mi se podigao na nju, kome ne bi, ali nisam umeo da prozborim ni reč. I onda, jebote, stavila mi je ruku na kitu! Onako preko pantalona, ali direktno na kitu!

Kad me je stisnula, prsnuo sam. Kao balon. Napunio sam gaće. Spermom. U njenoj ruci. Koji blam! Skoro da sam zaplakao od nemoći.

Zasmejala se jer je shvatila šta se desilo. Kako i ne bi, ko zna koliko je ona kita imala, jebote ima sto godina, iako je zgodna do jaja.

Pitala me je da li bih voleo da joj pipnem sise. Uh, samo sam to i želeo, ali nisam smeo da kažem. Onu ruku koja mi je napravila sranje u gaćama nije pomerila, a drugom me uhvatila za zglob i privukla dlan na sise. Au, kako su bile čvrste. Pa, jebote, digao bi se i mrtvacu.

Ohrabrio sam se, pružio i drugu ruku i promešao ih. Kako su bile moćne!

A, da li bi da ih vidiš, pitala je i onesvestila me. Svukla je majicu i sevnuo je neki brus, čipkani, ili već nešto. Ma, providan! Sise su bile zategnute kao lude. Jebote, kad je otkopčala to čudo i pustila ih da padnu, one uopšte nisu pale! Ostale su da stoje, onako čvrste!

Zgrabio sam ih i poželeo da ih poljubim, ali normalno da nisam smeo da pitam. Rekla je kako već ja diram nju, mora onda i ona mene. Nisam imao ništa protiv. Ustao sam, otkopčala mi je pantalone i pustila da padnu na pod. Sigurno sam izgledao kao poslednji kreten, onako u gaćama umrljanim spermom, s rukama koje nisam hteo ni u ludilu da sklonim sa tih sisurina.

Jebiga, digao mi se, kako i ne bi. Svukla mi je i gaće, uzela mi kitu i jaja obema rukama. Kako su bile tople, mekane i fenomenalne. Jebote, valjda neću opet da svršim!
Mada, ne bi bilo čudo.

E, kad me je pozvala da je poljubim u bradavice, pa sam to i učinio, a onda rekla da sad i ona mora da poljubi mene, mislio sam da ću da odlepim. Jebote, stavila mi je kitu u usta!

A nije me ispuštala iz ruku!

Ništa nije radila, ono kao, pušila mi i to. Ma, ne. Samo me je držala u ustima i mesila mi malo jaja, koja su pravila spermu u tri smene. Hteo sam da joj ga izvučem iz usta jer sam krenuo da prskam, ali nije dala. Jebote, napunio sam joj usta, a ona je progutala sve što sam izlio!

Uh, ne znam za sedmo nebo, ali bila je tako dobra, mogao bih odmah da je oženim, bez obzira što je matora koka, i da je jebem ceo život. Ma, nema takve ribe na celom svetu.

Kad je počela da smeje, opet sam pocrveneo. Moram nešto po tom pitanju da učinim. Rekla mi je da ovo treba da ostane naša mala tajna, kao da sam kreten. Pa, neću valjda da trčim i pričam kevi kako mi je popušila komšinica koja je došla po ulje.

Ustala je, obukla majicu i rekla da bismo mogli, ponekad, da ponovimo. Kao fora, i njoj je bilo lepo. Ma, kurac, šta ima da joj bude lepo. Biće joj lepo kad je budem karao, ali promumlao sam, glasom koji mi je nekako bio simpatičan, iako nije ličio na moj, možda jer mi je popušila, pa sam postao muškarac i te fore, da mi se sviđa i da želim da je vidim ponovo.

E, stvarno sam usrao na kraju. Naravno da ću je viđati kad dolazi svaki dan kod keve. Koji sam kreten. Trebalo je da kažem da želim da je kresnem, ili tako nešto, ali već je izašla, smejući se.

I na kraju mi je rekla da zaboravim na ono glupo ulje. Kao, nije važno...

Nema komentara:

Objavi komentar