srijeda, 21. rujna 2016.

Ovog puta se uvukla kod mene u krevet i pravila da joj je hladno. Primetio sam da mi je sve bliza. Guza joj je bila u mom krilu. Dok je pokusavala da skrene temu na film. Malo po malo mrdala je guzom kao da proverava teren. A onda ne pocela da oseca izbocinu u mojim bermudama.



Evo jedne kratke price. Koja se odigrala par godina unazad. Devojka se zove Ivana. Bila je lepuskasta, fenomenalne guze. Grudi joj nisu bile jaca strana ali ostalo je bilo sve na mestu. Inace bili smo drugovi, cak sta vise sad smo i najbolji. Sve to na stranu, Ivana je imala decka koji je bio "dzentlmen". Tretirao ju je fenomenalno. Izvodio, ponasao se fino i bio bas super prema njoj. Ali bio je jedan problem. Nije zeleo seks dok je "ne upozna potpuno". Sve to ne bi bio problem da Ivana nema jednu manu. A to je nestrpljivost. Kada je ulazila u vezu sa njim znao sam sve o cemu se radi. Pricali smo o svemu, predpostavljao sam da mala nece imati zivaca da istrpi vise od 3 meseca. Konacno bili smo kod mene. Pricali o svemu i svacemu. Zalila mi se kako ne moze da izdrzi. Proslo je dosta otkako je zadnji put imala kontakt sa muskarcem. A zelja joj je bila sve veca. U sali sam ubacio buvu, ako zelis ja cu ti pomoci malo oko potrebe. I ovako nemamo pametnijeg posla. Kroz osmeh sam ubacio u razgovor. Nasmejala se i rekla da ce razmisliti. Ritual nam je bio da gledamo film kod mene. Ovog puta se uvukla kod mene u krevet i pravila da joj je hladno. Primetio sam da mi je sve bliza. Guza joj je bila u mom krilu.
Dok je pokusavala da skrene temu na film. Malo po malo mrdala je guzom kao da proverava teren. A onda ne pocela da oseca izbocinu u mojim bermudama. I ja sam polako poceo da joj guram u sorcic kako bi sto jaci kontakt bio. Sta je ovo? Nasmejala se. Ono sa cim mozes prekinuti strajk malena. Ako zelis. Pogledao sam je posve ozbiljno. Video sam kroz majcicu da su joj bradavice poprilicno povecane. Znam sta to znaci. Ne, ne bi bilo u redu, imas devojku. Ne brini ti o njoj malena. Mislim da je vreme da se bolje upoznamo. Poljubio sam joj vrat i cuo uzdah. Ne, molim te nemoj me loziti. Govorila je al je vec drzala kurac kroz boksrice. Pokusavala je da se odupre tom zivotinjskom porivu koji smo osecali. Ljubio sam joj vec vrat. Moja desna ruka je bila pod njenom majcicom a leva ulazila u gacice. Dahtala je sve glasnije. Uvukla ruku pod bokserice. Prvi put je drzala moj kurac. Poceo sam strastveno da je ljubim. Nasi jezici su se nasli. U tom momentu joj je zazvonio telefon. Njen decko, nije htela se javiti. To me je jos vise nalozilo. Svukao sam joj gacice u jednom potezu. Spustio se dole i ubacio jezik. Vrteo sam jezikom kao tornado. Zastajuci cesto na klitorisu da ga gricnem, procackam vrhom jezika. Bila je mokra kao kisa. Onda sam ustao, stao iznad nje. Pusi ga! Viknuo sam samouvereno. Nije joj trebalo reci dva puta. Pocela je da ga ljubi, lize od vrha do dna i obrnuto. Potom da ga sisa. Videlo se da mala ima prakse. Onaj kreten ne zna sta propusta. Okrenuo sam je na dogi. Uhvatio za kosu, kuk i navukao na kurac. Zeleo sam da je izjebem kao sto niko nije, da nadoknadim sve one mesece zapostavljanja. To sam i radio. Jebao sam je sat vremena u cugu. Navlacio sam je na kurac divljacki da nije mogla sklopiti dve reci. Stavio sam njene noge na ramena i tucao divljacki. Pokusavala mi je nesto reci ali bezispesno. A onda se desilo. Mlaz iz njene breskvice kao fontana. Pokvasila je i mene i krevet.
Da stanem? Ne, jebacu te dok u mom kurcu ima sperme. Jebao sam je do 5 ujutru. Na najrazlicitije nacine. Na kraju, dzentlmen mozda dobije devojku, ali je baraba jebe. Posveceno jednoj Ivani koja nema strpljenja ali ima druga na kojeg se uvek moze osloniti.

Nema komentara:

Objavi komentar