utorak, 20. rujna 2016.

Da li vas ona vara? Pet znakova da vaša partnerka ima drugog



Jedan ozlojađeni muškarac koga je devojka prevarila je upozorio sve muškarce i otkrio im koji znakovi će ukazati na to da ih partnerka vara.


Gaj (29) je odlučio da podeli sa drugima svoje bolno iskustvo i time možda nekome pomogne.

Iako Gaj i njegova partnerka nisu bili u braku, oni su živeli zajedno i ispunjavali su sve „bračne dužnosti“.

- Uvek sam znao da postoje znaci da vas partner vara, ali sam bio skeptičan da je to zaista tako. Ipak, sa ovom prevarom sam se uverio da je zaista tako, pa savetujem sve momke da zapišu na šta treba da obrate pažnju - rekao je on.

Zašto varaju muškarci, a zašto žene?

Bila je manje zainteresovana za seks

Kada je njegova partnerka izgubila interesovanje za vođenje ljubavi, Gaj je postao sumnjičav.

Nije bila prisutna i često je zaboravljala stvari

Gaj navodi da ga nije zabrinula samo situacija u spavaćoj sobi, već i način na koji se njegova partnerka generalno ponašala. Nije bila prisutna i zbog toga je počeo još više da sumnja.

Ispitivala ga je kada će doći kući

Konstantno ispitivanje kada će se vratiti u stan nije pomoglo Gajevoj sumnjičavosti.



Stalno je bila na telefonu

U današnje vreme ljudi generalno provode puno vremena na telefonu, ali kada to odjednom postane navika, to je svakako razlog za brigu.

Počela je da prebacuje krivicu

Poslednja kap koja je prelila čašu je bilo konstantno prebacivanje krivice. Tada je bio ubeđen da ga devojka vara.

- To su stvari zbog kojih sam postao skeptičan i počeo sam više da obraćam pažnju. Jednog dana sam namerno započeo svađu sa njom, znajući da će da pobegne, a zanimalo me gde će da ode - rekao je on.

Kada je njegova devojka istrčala iz stana zbog svađe, Gaj je pratio kolima. Zatim je pozvao i pitao je gde se nalazi. kada je rekla da je kod mame, sve je bilo jasno.

(dailystar.co.uk)

Nema komentara:

Objavi komentar