petak, 9. rujna 2016.

EROTSKA ISPOVIJEST: Neko drugi guzi moju guzu



Otišao sam na fax, ne okrenuvši se, nisam bio na njenoj svadbi, nerviralo me to, stalno mi je kvarilo mastu to sto mi je u misli dolazilo, kako je onaj selja guzi straga i razvaljuje njeno lijepo dupe, a da bas kao da on zna za to, vjerojatno legne, zavrsi za minutu I on sretan. To vrijeme na faxu iskoristio sam da se ispraksam u karanju, jer nista lepse nego osjetiti dobru mladu picku u velikom gradu, punom dobrih riba, ajde dobro, studentica jer sam bio u domu, a I nisu sve bile dobre, ali zar je to bitno , sve dok osjetiš toplinu picke.

voli u guzu Sve to mi je pomoglo da zaboravim na jednu od mojih prvih fantazija, uz koje sam proveo najljepše trenutke tinejdžerskog života, na moju stariju komsinicu, I nisam je nikad zaboravi, samo sam je zaturio, negdje u ladicu, I nadao se da cu jednog dana tamo opet da zavirim. Te godine faxa brzo su prosle. Nekoliko prilika, koje sam bio kod kuce, saznao sam da se porodila jednom, a poslije I drugi put, oba puta decaci.Verovatno me je taj trenutak natjerao da ponovo otvorim onu ladicu, obrisem prasinu I ponovo pocnem da maštam o njoj, sad kao mladoj mami, s djecom, bijelom ogradom, muzem, kao dobra domacica, koja, kada joj muz ode na posao i djeca u vrtic, se kara sa mladim perspektivnim komsijom studentom, visokim, zgodnim, crne kose, plavih očiju, atletski građenim, i čovjekom pred kojim stoji karijera. Vjerovao sam u to jer konacno sam zavrsio fax, I mogao sam se vratiti kući, da iskuliram malo, shvatim kojim cu putem da krenem, I malo odmoriti od gradske vreve.

Njeno dobro dupe koje zelim da jebem
Nisam se bio iznenadio kad sam vidio da se malo promijenila, ipak je nisam vidio 4 godine I vise, ali mi je bilo drago da su te promjene bile na bolje. Tijelo joj je primilo neki oblik kruske, siroki kukovi, iz kojih se nalazi tako velika debela guza pre-dobro dupe koje je mene privlacilo, valjda je imala srecu da kod nje salo ide tamo. Kako je setala tu u dvoristu, nisam mogao da skinem oci sa ta dva divna brdasca, koja su se nadzirala ispod njene ljetne haljine. A kako malo stvorenje koje izadje iz tebe moze da ti oblikuje tijelo, kao Mikelandjelo da je svo svoje znanje upotrijebio u oblikovanju, ne to nije vise bila guza, to je bilo remek djelo. A setanje je tu guzu učinilo jos vise primamljivom, jer je pratilo ritam treskanje njenog hoda. U licu se nije nista promijenila, ali mi je odudarao pogled u njezinim očima, poged upucen meni, drugaciji nego inace, koji se promijenio istog trenutka kad me je ugledala, dok sam u majici bio naslonjen na pozida moje kapije. Svi atomi u meni su vristali, I ubedjivali me da ce ovo biti uzbuljivu ljeto, a ja sam im vjerovao. Nisam ni ocekivao taj trenutka, ali sam znao, da cu dobiti kad tad poziv na kavu, da se ispircamo, zarad starih dana, da me ispita kako plivam odraslim vodama.

Nema komentara:

Objavi komentar