petak, 9. rujna 2016.

EROTSKA ISPOVIJEST: Seks kod doktora



Na praksi u bolnici sam upoznala doktora koji je zgodan, visok, crnih ociju tamne kovrdzave kose, tamnog tena. Savrsen.
Pricali smo i flertovali ali na tome se sve zavrsilo.

Sest mjeseci poslije. sretnem ga na svirci svaki pogled na njeg vlazio je moju pickicu .
Na kraju veceri mi je prisao i trazio da odem s njim. Otisli smo kod njeg. Ogroman stan, skupo vino, fatanje na sofi. Izludio me je, htjela sam ga u sebi. Njega, boga ljepote!

sexy seksi bolnicarka
Otisli smo u sobu. Svi zidovi u ogledalima na sredini francuski krevet. Ogledala koja ti pruzaju pogled na sve. Strgala sam mu majicu on me povukao za kosu i rekao “Neces gore, ja cu!” pocijepo mi je gacice i stavio ga. Nije mogao stati cijeli. Kao da mu nije dosta sto je zgodan lijep i pametan pa mora bit i obdaren.
Nabijo ga je jace i jace. Svrsila sam tako jako i vrisnula, htjela sam jos i dao mi je!
bio je pravi instruktor kama sutre!
Sve te poze, ogledala, a moja pickica mokra i previse.
Gledala sam ga i uzivala, mantalo mi se, u ekstazi sam, nasmijao mi se, taj njegov osmijeh me je natjerao da svrsim
“Dobro ti je? a mala?”
dok sam svrsavala govorila sam “ne vadii ga najbolje mi je na svijetu!”
Svrsio je po meni. Trazio da prespavam kod njeg ali sam ja zeljela kuci.
Jos uvijek smo u “kontaktu” nekad na poslu se sretnemo. Uvijek me napali samo pogled na njeg.

Nema komentara:

Objavi komentar