srijeda, 7. rujna 2016.

ISPOVIJESTI: Dete sam samohrane majke koja mi je uvek za sve bila sjajna majka – osim kada su moje ljubavne veze u pitanju. Užasno me boli…



Dete sam samohrane majke koja mi je uvek za sve bila sjajna majka – osim kada su moje ljubavne veze u pitanju. Užasno me boli što je posle oba raskida ona potencirala da su me ti momci prevarili, da im ja nisam bila dovoljna.

Uvek mi je tražila sve detalje i želela da zna svaki razgovor. Kada joj kažem, doživim traumu od njenih pretpostavki i onoga što misli da su saveti, a kad joj ne kažem ona ne želi da razgovara sa mnom. Pritom uvek govori kako mi samo ona misli dobro.

 Teško mi je jer sve to meni ruši samopouzdanje i uvek mislim da nikome neću biti dobra i dovoljna, a ne želim ni da verujem da su svi muškarci na ovom svetu neverni i loši.


Nema komentara:

Objavi komentar