srijeda, 7. rujna 2016.

ISPOVIJESTI ”Ljubavnica sam oženjenom čovjeku”

 


Ljubavnica sam oženjenom čovjeku. Ali eto dogodilo se, sve smo to radili samo zbog dobrog odnosa..

Priča mi sve najgore stvari o ženi kako nije dobra u krevet kao ja i mene je hvalio kako mi je tijelo bolje i kako umijem da zadovoljim dobro. Za ženu je rekao kako je masna puna celulita, međutim, nije mi jasno zašto ako je sve to tako ne ostavi je?Očito je ne voli, a ja mu nudim brak… On kaže da je bolje ovako da se krijemo i da još uvijek nije spreman, kad će biti spreman, prošlo je već 5 godina? neki dan sam odlučila da mu vidim ženu, ljudi ona je bomba, 100 puta je zgodnija od mene, prava dama i bojim se da me laže. Razmišljam da namjerno ostanem trudna s njim jer drugačije neće prilomiti.


Nema komentara:

Objavi komentar