četvrtak, 26. siječnja 2017.

ISPOVIJESTI: Pre neki dan u autobusu… + U vezi sam sa devojkom 14 meseci…



Pre neki dan u autobusu snimim nekog klinca,mozda ima 16-17 god. Mislim da vecu musku stvar u

zivotu nisam videla,jos u nekoj sivoj trenerci,ocrtao se skroz.


  Mislim se u sebi,ne gledaj,ne gledaj,ali oci same lete!Sad mi je jasno kako je muskarcima kad vide devojke sa velikim grudima.

Ispovest2:
U vezi sam sa devojkom 14 meseci, znamo oboje da je to to, jednostavno osećamo. Jedini problem je


njeno zanimanje, ona je profesionalna striptizeta. Radi u inostranim privatnim klubova. Taj ples je njena opsesija, to u našoj vezi ima svoje prednosti i mane, znate na šta ciljam, a taj svet koji je okružuje je od nje napravio jedistvenu osobu, koju isti nije iskvario.

Nikome nisam rekao čime se bavi. Spreman sam da je oženim onog trenutka kada prestane time da se bavi bez mojih sugestija koje bi se mogle kategorisati kao uslovljavanje. Ne želim da majka moje dece radi kao striptizeta.

Nema komentara:

Objavi komentar