subota, 28. siječnja 2017.

KRATKA ERO*SKA ISPOVEST – Još kao malu počeli su da ispunjavaju sve moje rupice



Danas je nedelja ujutru, 31.07.2016. Ja se zovem Mina imam 17 godina. Živim u Beogradu, prvi se*s sam imala još kao mala sa drugom iz komšiluka, pamtim kad smo se igrali kod jednog drveta, i kad sam mu držala pišu dok piški. Od tog dana pa sve do danas je*em se u sve tri rupe. Volim kad osetim da ulazi u meni duboko kad se celam oznojim kad me ku*ac obori s nogu, ostavi bez daha. Nikad nisam gledala u siromašne momke, mama me je učila da gledam one bogate za dobrim autom punim novčanikom, ovde u Beogradu znam mesta gde da ih lovim. Imam dečka koji je razveden, imao je tri braka iza sebe, ima 41 god. Za mene su uvek rekli da starije izgledam (25) jer sam uvek vodila računa o izgleda jer mi život od izgleda zavisi. Ovaj moj kupuje mi sve što poželim, nakit, slatkišee mmm, novac, njegov ku*ac, mada imam ih sa strane puno… jedan mi nije dovoljan. Nekad se tajno rokam kao što sam napomenula da volim kad su mi sve rupe zatvorene, kad se osetim kao “jadna” kad mi cvilenje od ku*ca postane jača strana. To zovem ŽIVOTOM, niko mi ne naređuje šta ću da radim.
komicnistatusi.rs

Nema komentara:

Objavi komentar