nedjelja, 26. lipnja 2016.

“Kao studentkinja sam počela sa striptizom”






 
Kao studentkinja sam počela sa striptizom. To je bio odličan način da zaradim dok jurim za svojim snovima. Oduvijek sam voljela da pišem i težila sam što većem obrazovanju. Glad za znanjem u meni je bila podjednako jaka kao i glad za avanturama i uzbuđenjem.

Sve što radim radim strasno. Takva sam. A onda je pala i prva se*ualna ponuda.

Momak koji je redovno dolazio u klub u kome nastupam, jedne večeri mi je banuo u svlačionicu (to je bila obična ostava za čišćenje, ali je nama djevojkama služila kao bek stejdž). Rekao je da me jako želi i da sam najljepša djevojka koju je ikada vidio. Bila sam još uzbuđena i znojava od nastupa. Gledao me je kao bespomoćno kučence. Prišla sam mu bez riječi, zaglavila bravu i otkopčala mu šlic…

Bio je brz i za sobom je ostavio bogatu napojnicu, iako mu ništa nisam tražila. Od djevojčice postala sam prodavačica ljubavi i nije da mi se ne sviđa.

Napisala sam nekoliko romana, ali sada je problem što me niko ne shvaća ozbiljno, uvijek ću biti to što sam sad. 

Nema komentara:

Objavi komentar